Tesla va aduce un hatchback pentru rivalul Volkswagen ID 3

Tesla complotează cu Modelul 3 Hatchback pentru rivalul Volkswagen ID 3

Tesla va aduce un hatchback pentru rivalul Volkswagen ID 3

Un nou proces de producție ar putea permite o relativă a modelului 3 mai ieftin în 2021.

Tesla încearcă să-și continue apariția globală pentru volum și să utilizeze eforturile producătorilor de mașini „moștenite” cu un model hatchback compact mai accesibil, potrivit lui Elon Musk.

Se crede că noua mașină, destinată în principal Europei, ar fi o versiune redefinita și adaptată a modelului 3 existent - și ar putea fi produsă lângă noua fabrică a firmei americane din apropierea Berlinului, Germania.

Vorbind cu investitorii și analiștii într-o convorbire recentă în conferință, Musk a subliniat că „nu vom reuși în misiunea noastră dacă nu facem ca mașinile să fie accesibile”, adăugând: „Lucrul care mă încurcă cel mai mult unde ne aflăm acum este că mașinile noastre nu sunt suficient de accesibile. Trebuie să remediem asta ”.

Deși nu dezvăluie anumite elemente specifice, pentru a menține viitoarele lansări ale autovehiculelor Tesla, cât mai surprinzător este că Elon Musk a confirmat că „ar fi rezonabil să presupunem că vom face un vehicul compact de un fel și probabil un vehicul cu o capacitate mai mare de un altfel”.

Deși este probabil să fie oarecum înlăturat - având în vedere că Tesla trebuie să înceapă producția semiremorcii sale, a super automobilului Roadster și a pick-up-ului Cybertruck - un model mai accesibil decât modelul 3 va fi crucial pentru a se asigura că marca poate concura în termeni reali cu noile mașinii Volkswagen ID 3 și Peugeot e-208.

Primul va începe, în cele din urmă, de la aproximativ 30.000 de euro pentru modelul entry-level de 45kWh, în timp ce cel mai ieftin Model 3 disponibil în România costă astăzi 50.000 de euro.

Se crede că fabrica germană a Tesla, care urmează să fie finalizată și să înceapă operațiunile în iulie 2021, ar putea fi catalizatorul pentru un model mai mic, mai ieftin, ceea ce Musk descrie ca o „revoluție în inginerie corporală auto: un gigant aluminiu mașină de turnat.

Considerând o primă în industria producției de masă, Tesla aplicând brevetul de proiectare anul trecut, mașina simplifică enorm procesul de asamblare a unui cadru unibody, care se realizează în mod tradițional prin plierea, sudarea și lipirea împreună a mai multor panouri și piese.

În timp ce acesta ar fi un factor major în reducerea costurilor de construire la nivelul necesar pentru un rival ID 3, este probabil ca Tesla să fie, de asemenea, necesară pentru a reduce performanța și capacitatea de acțiune a modelului 3 pentru un model hatchback.

Cu cel mai lent model 3 care încă mai reușește 0-60 km / h în doar 5,3 secunde, există o mulțime de posibilități pentru a reduce performanța și pentru a bate în continuare rivalii hatchback. Dar rămâne de văzut dacă un model mai mic ar primi și o reducere a dimensiunii bateriei din pachetul de 50kWh al modelului de bază 3, care este capabil de 254 de mile cu o taxă în conformitate cu procedura de testare WLTP. Având în vedere că bateria reprezintă orice până la trei sferturi din costul unui nou EV, este posibilă o reducere.

O altă întrebare privește denumirea. Musk a arătat înainte că vrea să se îndepărteze de actuala convenție de denumire „S3XY” a modelelor Tesla, dar noua direcție este încă neclară.

O progresie firească ar fi să apelezi la modelul 2 hatchback compact pentru a-și desemna poziția sub Modelul 3 din gama Tesla.