Înainte de a face publicitate mașinii

  • Curățați-l în interior și în exterior, astfel încât să fie în cele mai bune condiții posibile și să arate bine

  • Reparați daune minore ale vopselelor sau deteriorare simplă mecanică și cosmetică.

  • Oțineți un ITP nou

  • După ce anunțul dvs. este online, asigurați-vă că sunteți disponibil pentru a răspunde la apelurile telefonice pentru a aranja test drive


Prețul

  • Preționați-vă mașina în mod realist, comparați prețul cu vehicule similare de pe piață, în special dacă doriți o vânzare rapidă.

  • Construiți într-o marjă de derulare, tuturor le place să simtă că au primit o afacere bună, chiar dacă acest lucru înseamnă că vehiculul dvs. a avut un preț puțin mai mare în primul rând.


Faptele

  • Descrieți starea mașinii cât mai corect posibil și includeți cât mai multe detalii.

  • În reclame, lipiți-vă de fapte care vor interesa potențialii cumpărători și vor fi sinceri dacă mașina are vreo avarie.

  • Asigurați-vă că menționați numărul VIN al mașinii, câte luni rămân pe ITP și unde se află în țara în care vă aflați.


Anunțul

  • Faceți o mare varietate de imagini cu toate unghiurile mașinii în timpul zilei, în mod ideal, pe vreme bună.

  • Nu uitați să faceți fotografii în interior și să luați în considerare includerea fotografiilor cu botul și sub capotă. Realizați fotografii destul de aproape, astfel încât potențialii cumpărători să vă facă o idee despre starea mașinii, dar încercați să înțelegeți întregul vehicul.

  • În descriere, include mărcile și modelul mașinii și adăugați detalii, cum ar fi kilometrajul și prețul, precum și câteva informații generale despre starea și istoricul acesteia.

  • Oferiți informații despre istoricul de service al mașinii, acest lucru ar putea oferi avantajul dvs. asupra mașinilor similare anunțate spre vânzare.