Hibrid-ul este cea mai bună alegere pentru următoarea ta mașină

De ce un hibrid ar putea fi cea mai bună alegere pentru următoarea ta mașină

Hibrid-ul este cea mai bună alegere pentru următoarea ta mașină

Șoferii care iau în considerare următoarea achiziție de mașini ar trebui să ia în considerare modelele hibride care se dovedesc mai fiabile decât motoarele pe benzină și diesel, potrivit unui sondaj cuprinzător al proprietarilor de vehicule.

Având în vedere că vânzările de autovehicule noi pe motorină, benzină și hibrid vor fi interzise în 2035, conform directivei guvernamentale actuale, următorul vehicul pentru mulți cumpărători va fi ultimul care va avea un motor cu ardere internă.

S-a studiat că peste 55.000 de șoferi din România au descoperit că mașinile hibride pe benzină sunt cele mai de încredere - și, prin urmare, vor dura șoferiști probabil în următorul deceniu.

În timp ce două surse de energie - o baterie și un motor electric care suportă un motor pe benzină - par o rețetă pentru un coșmar de fiabilitate și potențialul unor facturi enorme de reparații, care sondajul de fiabilitate a spus că nu poate fi mai departe de adevăr.

Rezultatul ultimului sondaj asupra a 55.833 de modele individuale noi și folosite a descoperit că mașinile hibrid-benzină sunt cel mai fiabil tip de combustibil.

În ciuda unor variații de-a lungul anilor, hibrizii „auto-încărcători” convenționali au depășit în mod constant atât autovehiculele convenționale, cât și cele diesel.

Mai puțin de trei la sută dintre proprietarii de mașini hibride convenționale care au luat parte la sondaj au spus că trebuie să solicite asistență mecanică pentru problemele cu vehiculele lor - un rezultat excepțional.

S-a descoperit că modelele înregistrate în urmă cu șase ani au scoruri medii de fiabilitate care depășesc 95%, ceea ce sugerează că există o multitudine de longevitate în proprietatea mașinilor hibride.

Prin comparație, aproximativ șase la sută din benzină, 10 la sută din motorină și 10 la sută dintre șoferii de mașini electrice au suferit o problemă cu motoarele lor în aceeași perioadă de timp, la toate mărcile și tipurile de mașini.

Hibrizii pe benzină (PHEVs), care au pachete de baterii mai mari pentru a permite o conducere electrică extinsă, nu sunt la fel cu modelele hibride standard.

Se consideră că acest lucru se datorează faptului că autoturismele hibride convenționale au fost în jur de mult mai mult decât PHEV-urile, precum Toyota Prius datează încă de la sfârșitul secolului.

Cu motorina acum este foarte mult un „dușman al statului” și vânzările în scădere progresivă - în scădere cu peste 60 la sută până în 2020 și reprezentând mai puțin de două din cinci mașini noi - șoferii își îndreaptă atenția în altă parte și sunt din ce în ce mai probabil să cumpere hibrizi .

Se spune că este vorba de mașini hibride și hibride plug-in - reprezentând colectiv una din zece mașini noi cumpărate anul acesta - aceasta ar putea fi cea mai bună alegere dacă doriți ca următorul vehicul să dureze până la interdicția din 2035.

De ce ar fi un hibrid mai fiabil decât mașina pe benzină sau diesel?

În ciuda complexităților celor două motoare care funcționează în armonie, mașinile hibride sunt mai simple din punct de vedere mecanic decât mașinile convenționale pe benzină sau diesel, ceea ce reduce probabilitatea apariției unor probleme, susține echipa de experți care testează mașinile.

De exemplu, nu există un ambreiaj sau un motor de pornire, cutia de viteze CVT adaptată la majoritatea modelelor nu se dezactivează niciodată, deci este mai rezistentă la uzură și asistența motorului electric înseamnă că motorul pe benzină este mai puțin stresat și nu trebuie să funcționeze la fel de tare, în creștere longevitate.

Cea mai complicată parte a sistemelor hibride este invertorul de putere, care este o parte care nu se mișcă și software-ul care le controlează pe toate.

Harry Rose, editor la auto, a spus: „Este minunat să vezi atât de puțini oameni care raportează probleme cu mașina lor hibridă pe benzină.

„În ciuda complexităților celor două motoare care funcționează în armonie, acestea sunt mai simple din punct de vedere mecanic decât mașinile convenționale pe benzină sau diesel, ceea ce este o veste bună pentru automobiliști, deoarece reduce probabilitatea problemelor.

„Deși cercetările noastre arată că mașinile electrice și hibrizii plug-in sunt încă mai puțin fiabile decât alte tipuri de combustibil, ne așteptăm să vedem că fiabilitatea lor se îmbunătățește pe măsură ce aceste piețe se stabilesc.

„Mulțumită reglementărilor CO2 mai dificile, vedem mai multe opțiuni, iar în viitor, vom avea multe mai multe modele la care să ne raportăm.”

Alegerea pieței disponibile astăzi este destul de vastă.

 

Diferite tipuri de mașini hibride

 

Hibrizi mild

Acestea folosesc un mic motor electric alături (dar nu este independent de) de un motor cu combustie. Cum face acest lucru depinde de model.

Unii dau putere suplimentară în accelerație; alții lasă motorul oprit la frânare sau la coastă pentru a economisi combustibil.

Cu baterii mult mai mici decât hibrizii convenționali, nu puteți conduce unul singur cu energie electrică. Deci, emisiile oficiale de CO2 nu sunt la fel de scăzute.

 

Hibrizi convenționali micro

Hibrizii „auto-încărcați” sunt mașini pe benzină cu o baterie încărcată care folosește energie recuperată în timpul frânării sau la bord.

Acest lucru alimentează un motor electric care poate prelua sau ajuta un motor pe benzină atunci când este cel mai puțin eficient (de ex. Când declanșează), tăind brusc consumul de combustibil în oraș.

Pot fi conduse fără emisii, dar numai la viteze mici pentru aproximativ 50 km/h.

 

Hibrizi plug-in (PHEV)

Fiind o casă la jumătatea distanței dintre benzină și mașini electrice complete (VES), PHEV-urile au baterii mai mici decât EV-urile, dar pot fi totuși acționate numai cu energie electrică, în mod normal, în jur de 15- 30 de km.

Va trebui să le conectați în mod regulat pentru cea mai bună economie, dar majoritatea modelelor pot utiliza și motorul pentru a încărca bateria. Când bateria este epuizată, PHEV-urile funcționează ca un hibrid complet.

„Hibridii nu sunt la fel de verzi pe cât crezi”, avertizează grupurile de campanii eco

În timp ce hibrizii ar putea fi cei mai de încredere, grupurile ecologice au avertizat că nu sunt la fel de economice pe cât producătorii te-ar conduce să crezi.

Agenții de mediu au îngrijorarea faptului că cifrele de emisii și economii de combustibil anunțate - care sunt utilizate online și în reclame TV care promovează vehiculele - sunt prezentate greșit, după cum a subliniat o nouă revizuire a pieței.

De exemplu, Outlander PHEV, are o economie de combustibil combinată de 100 km și un interval de 20 de km cotat doar în regim electric.

Aceste cifre se bazează pe cicluri de testare de laborator și sunt aproape imposibil de replicat pe drum.

 

Ultimele noutăți ale producătorilor

 

Renault a lansat recent doi hibrizi compacti, inclusiv un Clio auto-încărcător alături de un PHEV Captur.

Toyota oferă, de asemenea, o serie de vehicule cu motorul dual Yaris, RAV4, Corolla și Prius printre cei mai populari hibrizi de pe piață.

Sora brandului Lexus vinde versiuni hibride ale fiecărui model din gama sa, inclusiv IS, RX, NX și CT - toate clasificate printre cele mai fiabile zece mașini electrificate din sondajul recent de fiabilitate What Car?

Mitsubishi Outlander PHEV a fost unul dintre cei mai populari hibrizi din Marea Britanie în ultimii ani, deși producătorul japonez intenționează să atragă operațiuni din Europa în următoarele luni, deoarece pare să se concentreze asupra altor markeri unde vinde mai multe mașini.