Noile 2021 Dacia Sandero și Logan, devin mai sofisticate în interior și în exterior

Noile 2021 Dacia Sandero și Logan, devin mai sofisticate în interior și în exterior

Noile 2021 Dacia Sandero și Logan, devin mai sofisticate în interior și în exterior

După o premieră de la începutul acestei luni, Dacia a publicat detalii complete despre noile sale game Sandero și Logan, inclusiv fotografii și videoclipuri.

Bazat pe o platformă nouă (arhitectura CMF), sandero și logan de a treia generație aduc un design modern, noi motoare pe benzină și transmisii, precum și mai multe caracteristici și siguranță sporită. Interesant este că Dacia nu menționează un nou model imobiliar Logan MCV și asta poate însemna doar două lucruri: ori a dispărut, ori va fi lansat mai târziu.

 

Dacia Sandero

Dacia Sandero

 

Începând cu hatchback-ul Sandero, cel mai popular model Dacia din segmentul B din Europa, acesta arată acum mai dinamic datorită unui parbriz mai înclinat, a acoperișului inferior de 10 mm (0,4 in), precum și a umerilor și a arcadelor de roți pronunțate care adăpostesc șine mai largi.

 

Dacia Sandero

Dacia Sandero

 

Sandero Stepway, merge pentru un aspect mai robust de 41-mm (1.6-in) garda la sol mai mare (174 mm / 6.8 în total), bare de acoperiș modulare, care se pot transforma într-un rack, placare din plastic negru în jurul arcade roților și pe fundul ușii, și plăci metalice derapante față și spate.

 

 

În ceea ce privește sedan Logan, este acum 36-mm (1.41-in) mai mult datorită unui ampatament extins și în ciuda unui portbagaj pe spate redus. Acesta împărtășește cele mai multe caracteristici de design cu noul Sandero, inclusiv în formă de Y led semnătura lumina pe farurile din spate si fata.

Interior mai spațios și mai modern are mai multă tehnologie decât înainte

 

Dacia Sandero Stepway Interior

Dacia Sandero Stepway Interior

 

În interior, Dacia a făcut schimbări mai semnificative în comparație cu modelele precedente, adoptând un tablou de bord mai ergonomic, cu materiale de calitate superioară, noi sisteme de infotainment Media Control/Media Display/Media Nav (ecrane tactile de până la 8 inchi) cu integrare smartphone, un nou design de scaun cu mai multe ajustări și multe altele. Cel mai important, camera interioară, volumul portbagajului și spațiul de depozitare au fost îmbunătățite în continuare, în ciuda faptului că dimensiunile exterioare au fost în mare măsură menținute.

 

Suport telefon

Suport telefon

 

Spațiul genunchilor pentru pasagerii din spate este acum cu 42 mm (1,6-in) mai mare, una dintre cele mai bune din segment, în timp ce volumul de încărcare a crescut cu 18 litri la 528 litri în Logan – volumul încărcăturii Sandero este de 328 litri. În plus, pervazul de încărcare a fost coborât cu 19 mm pentru un acces mai ușor la portbagaj.

 

 

Noul Logan oferă, de asemenea, un nou organizator format din patru panouri detașabile care compartimentează portbagajul în patru spații separate de dimensiuni diferite. O bancă spate de 1/3-2/3 de două ori este disponibilă pe toate modelele (în funcție de versiune), iar capacitatea de depozitare poate ajunge la 21 litri datorită unui spațiu mare sub cotiera centrală, pubelele de uși și partea din spate a scaunelor din față.

 

Dacia Sisteme

Noile Sisteme Dacia

 

În funcție de versiune, noul Sandero și Logan pot fi echipate cu un suport de smartphone, ecran de computer de bord, activare automată a farurilor, limitator de viteză și butoane de control al vitezei pe volan, aer condiționat automat nou cu afișaj digital, frână de parcare electrică, cameră inversă, senzori de parcare față și spate și ștergătoare automate de parbriz, printre altele. Scaunele din față încălzite vor fi disponibile din aprilie 2021, cu un acoperiș solar din sticlă electrică care va sosi mai târziu în cursul anului pe Sandero și Sandero Stepway.

Nu mai sunt dieseluri ca gama constă din două motoare pe benzină și o unitate GPL

În compartimentul motorului, noile modele din segmentul B abandonează complet unitățile diesel, adoptând două motoare pe benzină și o centrală electrică pe benzină cu combustibil bicarburanți (GPL). Alegerea de bază este 65 1.0-litri cu trei cilindri împerecheat la un manual de cinci viteze, urmată de turboalimentat TCe 90 1.0-litri cu trei cilindri asociat fie cu un manual de șase viteze sau un CVT. În cele din urmă, Eco-G 100 1.0-litri turbo cuplat la un manual de șase viteze poate rula pe gpl și benzină.

 

Constructie noile Dacia

Constructie noile Dacia

 

Se spune că platforma CMF mai puternică și mai rigidă îmbunătățește siguranța pasivă și activă, permițând integrarea noilor dispozitive de conducere, inclusiv AEB (Emergency Brake Assist) și sistemul de apeluri de urgență eCall ca standard. Sistemele disponibile de asistență pentru șoferi includ avertizare a unghiului mort, asistență la parcare și asistență la pornirea dealului.